Podinspektor ds. inwestycji i infrastruktury
Wyższe techniczne
1. Wymagania niezbędne:
-
posiadanie obywatelstwa polskiego,
-
posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
-
wykształcenie wyższe techniczne,
-
korzystanie z pełni praw publicznych,
-
niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
-
preferowane kierunki związane z budownictwem,
-
pożądane doświadczenie zawodowe przy realizacji inwestycji oraz kosztorysowanie robót budowlanych, mile widziane uprawnienia budowlane,
-
znajomość procedur stosowanych w procesie inwestycyjnym oraz administracji samorządowej, umiejętność kosztorysowania robót budowlanych,
-
umiejętność pracy w zespole,
-
umiejętność interpretacji prawa,
-
umiejętność precyzyjnego przekazywania informacji,
-
umiejętność obsługi komputera znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego (edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny, poczta,) i nowoczesnych środków łączności,
-
zdolności analityczne i umiejętność stosowania przepisów,
-
odpowiedzialność i dobra organizacja pracy.
Zadania główne:
-
Sporządzanie przedmiarów, obmiarów i kosztorysów do procedur przetargowych prowadzonych przez Urząd Miejski.
-
Udział w odbiorach częściowych i końcowych robót.
-
Sprawdzanie projektów technicznych pod względem prawidłowości zastosowanych rozwiązań technicznych , zasadności sporządzonych przedmiarów robót, zgodności z przepisami prawa budowlanego,
-
Sprawdzanie i podpisywanie kosztorysów powykonawczych robót budowlano-remontowych.
-
Udział w kontrolach przeprowadzanych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w obiektach stanowiących własność gminy.
-
Sporządzanie dokumentów przy występowaniu o wydanie pozwolenia na budowę czy dokonywaniu zgłoszeń robót budowlanych.
-
Opracowanie programów i opiniowanie rozbudowy infrastruktury technicznej.
-
Prowadzenie spraw związanych z dotacjami do budowy infrastruktury technicznej .
-
Prowadzenie książek obiektów budowlanych (place zabaw).
-
Prowadzenie spraw dotyczących serwisu instalacji solarnych.
-
Wykonywanie przeglądów technicznych.
Zadania pomocnicze:
-
Wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi.
-
Przygotowywanie i przekazywanie akt z zakresu stanowiska pracy do archiwum zakładowego zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
-
Pomoc merytoryczna w pracach komisji przetargowej.
Zadania okresowe:
-
Sporządzanie sprawozdań okresowych z działalności stanowiska pracy.
- wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zawierający informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320, z późn. zm.), tj: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia (załącznik do ogłoszenia),
-
oświadczenia (załącznik do ogłoszenia):
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
-
oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany do zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie przed zawarciem umowy o pracę do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności),
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282),
-
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO,
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (oryginał do wglądu przy zatrudnieniu),
-
kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia.
Dokumenty, o których mowa w punkcie 1-4 muszą być własnoręcznie podpisane przez kandydata.
Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale „Wymagane dokumenty” pkt 4 może być sformułowane w następujący sposób:
[ ] Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
*- Zaznacz krzyżykiem w przypadku wyboru pola
..........................................................
(podpis kandydata do pracy)
-
Wymiar czasu pracy – pełny etat.
-
Podstawowy system czasu pracy – 8 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin w pięciodniowym tygodniu pracy w 3 miesięcznym okresie rozliczeniowym.
-
Praca biurowa, stanowisko związane z wykonywaniem pracy z monitorem ekranowym powyżej czterech godzin dziennie.
-
Miejsce pracy – budynek Urzędu Miejskiego w Parczewie, ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew, podjazd dla niepełnosprawnych do budynku w obrębie parteru, zaś sam budynek nieprzystosowany do potrzeb pracy osób niepełnosprawnych ruchowo. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych oraz drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach.
-
Wynagrodzenie ustalane jest zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych
(Dz. U. poz. 936, z późn. zm.) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników samorządowych w Urzędzie Miejskim w Parczewie.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Parczewie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi co najmniej 6%
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 28 kwietnia 2021 r. osobiście w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Parczewie ul. Warszawska 24, pok. nr 8 na I piętrze lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Parczewie, ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Podinspektor ds. inwestycji i infrastruktury",
-
W przypadku przesyłania ofert za pośrednictwem poczty, za złożoną w terminie uważa się ofertę, która wpłynęła do sekretariatu Urzędu Miejskiego w dniu wskazanym w ogłoszeniu. W przypadku osobistego dostarczenia dokumentów decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego w Parczewie.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
-
CV zawierające dane, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r., poz. 1320, z późn. zm.) oraz wszystkie składane oświadczenia powinny być opatrzone podpisem.
-
Osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone będą powiadomione o terminie testu pisemnego. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata.
5. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane, a oferty zostaną komisyjnie zniszczone po okresie 3 miesięcy od zakończeniu procesu rekrutacji.
KLAUZULA INFORMACYJNA
1.Administrator
Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w procesie naboru jest Urząd Miejski w Parczewie, ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Burmistrz Parczewa.
2. Inspektor Ochrony Danych
W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem:
-
Urząd Miejski w Parczewie, ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew
-
e-mail: inspektor@parczew.com
3. Cel i podstawy przetwarzania
Dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy przetwarzane będą w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.
Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, z późn. zm.), ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) w związku z art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w każdym czasie.
Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust.1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
4.Odbiorcy danych osobowych
Państwa dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa. Ponadto mogą być ujawnione podmiotom, z którymi Gmina Parczew zawarła umowę na świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu.
5. Okres przechowywania danych
Dane osobowe zgromadzone w obecnym postępowaniu rekrutacyjnym przechowywane będą na czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy Podinspektor ds. inwestycji i infrastruktury (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Burmistrz ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
6.Prawa osób, których dane dotyczą
Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
-
żądania dostępu do danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych.
-
cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
-
wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
7. Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych osobowych jest dobrowolne.
8. Obowiązek podania danych osobowych
Administrator na podstawie prawa będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu Pracy tj.:
-
imię (imiona) i nazwisko
-
datę urodzenia
-
dane kontaktowe wskazane przez taką osobę
-
wykształcenie
-
kwalifikacje zawodowe
-
przebieg dotychczasowego zatrudnienia
-
inne jeżeli obowiązek ich podania wynika z odrębnych przepisów
Jeżeli w Pani/Pana zgłoszeniu rekrutacyjnym poda Pani/Pana dodatkowe dane osobowe, ponad te, wskazane w przepisach prawa np.
-
wizerunek
-
zainteresowania
-
stopień znajomości języków etc.
-
dodatkowe umiejętności
wówczas przetwarzamy takie dane osobowe w oparciu o Pani/Pana dobrowolną zgodę.
Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
1 Art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, z późn. zm.);
2 Art. 221 § 1 pkt 4-6 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, z późn. zm.),
Art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO);
3 Art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
4 Art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
-
Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze i kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Parczewie dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Parczewie https://umparczew.bip.lubelskie.pl
w zakładce: prawo miejscowe/ zarządzenie Burmistrza Parczewa Nr 294/12 z dnia 28 grudnia 2012 r., zmieniony zarządzeniem Nr 62/15 z dnia 27 marca 2015 r, zarządzeniem Nr 767/18 z dnia 18 kwietnia 2018 r. -
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Parczewie https://umparczew.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Parczewie przy ul. Warszawskiej 24.
-
Osoba wyłoniona w naborze podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Zwolnienie z odbywania służby przygotowawczej nie zwalnia z obowiązku zdania egzaminu. Zastrzega się możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu : 83 355 12 24.
Załączniki do ogłoszenia o naborze:
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-
oświadczenia.
Dodano do BIP dnia 13-04-2021 10:19:06