Podinspektor ds. wymiaru i poboru podatków
wyższe,
1. Wymagania niezbędne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie zawodowe – 3 lata stażu w administracji publicznej,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
- preferowane kierunki: prawo, ekonomia, administracja, finanse publiczne,
- znajomość procedur stosowanych w administracji samorządowej ze szczególnym uwzględnieniem przepisów ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Ordynacja podatkowa, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o podatku rolnym, ustawy o podatku leśnym, ustawy o pomocy publicznej oraz przepisów wykonawczych do ustaw,
- komunikatywność, staranność, dobra organizacja czasu pracy,
- umiejętność interpretacji przepisów prawa,
- umiejętność precyzyjnego przekazywania informacji,
- umiejętność obsługi komputera.
- Prowadzenie i aktualizowanie ewidencji podatkowej gospodarstw i nieruchomości osób fizycznych wsi Gminy Parczew oraz z terenu miasta Parczew.
- Wymiar łącznego zobowiązania pieniężnego podatkowego – podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego osób fizycznych.
- Przyjmowanie i przechowywanie oraz badanie pod względem zgodności ze stanem prawnym i faktycznym składanych informacji podatkowych .
- Prowadzenie spraw związanych z pomocą publiczną z zakresu swojego stanowiska.
- Sporządzanie sprawozdawczości w zakresie swego stanowiska pracy.
- Wydawanie zaświadczeń z zakresu swojego stanowiska pracy.
- Przygotowywanie i podpisywanie decyzji podatkowych i postanowień.
- Prowadzenie kontroli podatkowych z zakresu swojego stanowiska pracy.
- Przygotowywanie interpretacji podatkowych w zakresie podatków i opłat lokalnych.
- Przygotowywanie danych do projektów aktów dotyczących podatków i opłat.
- Wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi.
- Przygotowywanie i przekazywanie akt z zakresu stanowiska pracy do archiwum zakładowego zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
- Poświadczanie kopii dokumentów wytworzonych w ramach stanowiska pracy.
- Okresowe sporządzanie sprawozdań z zakresu swojego stanowiska pracy.
- Przyjmowanie wniosków o zwrot podatku akcyzowego dla rolników w ramach zastępstwa.
1) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zawierający informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r., poz. 1320), tj: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje, przebieg dotychczasowego zatrudnienia (załącznik do ogłoszenia),
2) oświadczenia (załącznik do ogłoszenia):
a) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
b) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu
z pełni praw publicznych,
c) oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany do zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie przed zawarciem umowy o pracę do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności),
3) oświadczenie o wyrażeniu zgody i klauzula informacyjna przetwarzania danych osobowych w procesie naboru (załącznik do ogłoszenia),
4) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO,
5) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (oryginał do wglądu przy zatrudnieniu),
6) kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia.
Dokumenty, o których mowa w punkcie 1-4 muszą być własnoręcznie podpisane przez kandydata.
Oświadczenie, o którym mowa w punkcie 4 „Wymagane dokumenty” może być sformułowane w następujący sposób:
[ ] Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
*- Zaznacz krzyżykiem właściwe pole wyboru
..........................................................
(podpis kandydata do pracy)
- Wymiar czasu pracy – pełny etat,
- Podstawowy system czasu pracy – 8 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin
w pięciodniowym tygodniu pracy w 3 miesięcznym okresie rozliczeniowym, - Praca biurowa, stanowisko związane z wykonywaniem pracy z monitorem ekranowym powyżej czterech godzin dziennie,
- Miejsce pracy – budynek Urzędu Miejskiego w Parczewie, ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew, podjazd dla niepełnosprawnych do budynku w obrębie parteru, zaś sam budynek nieprzystosowany do potrzeb pracy osób niepełnosprawnych ruchowo. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych oraz drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach,
- Wynagrodzenie ustalane jest zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia
15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. poz. 936, z późn. zm.) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników samorządowych w Urzędzie Miejskim w Parczewie.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Parczewie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi co najmniej 6% w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
1) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 29 września 2020 r. do godz. 1530:
- osobiście w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Parczewie ul. Warszawska 24, pok. nr 8 na I piętrze,
- pocztą na adres: Urząd Miejski w Parczewie, ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Podinspektor
ds. wymiaru i poboru podatków",
- drogą elektroniczną poprzez platformę epuap.gov.pl.
2) CV zawierające dane, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r., poz. 1320) oraz wszystkie składane oświadczenia powinny być opatrzone podpisem.
3) W przypadku przesyłania ofert za pośrednictwem poczty, za złożoną w terminie uważa się ofertę, która wpłynęła do sekretariatu Urzędu Miejskiego w dniu wskazanym w ogłoszeniu. W przypadku wysyłania drogą elektroniczną lub osobistego dostarczenia dokumentów decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego w Parczewie.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
4) Osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone będą powiadomione
o terminie testu pisemnego. Brak odpowiedzi jest równoznaczny
z niezakwalifikowaniem kandydata.
5) Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane, a oferty zostaną komisyjnie zniszczone po okresie 3 miesięcy od zakończeniu procesu rekrutacji.
- Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze i kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Parczewie dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Parczewie https://umparczew.bip.lubelskie.pl w zakładce: prawo miejscowe/ zarządzenie Burmistrza Parczewa Nr 294/12 z dnia 28 grudnia 2012 r., zmieniony zarządzeniem Nr 62/15 z dnia 27 marca 2015 r, zarządzeniem Nr 767/18 z dnia 18 kwietnia 2018 r.
- Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Parczewie https://umparczew.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Parczewie przy ul. Warszawskiej 24.
- Osoba wyłoniona w naborze podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Zwolnienie z odbywania służby przygotowawczej nie zwalnia
z obowiązku zdania egzaminu. Zastrzega się możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony, nie dłuższy niż
6 miesięcy.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 83 355 12 24.
KLAUZULA INFORMACYJNA
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w procesie naboru jest Gmina Parczew (adres: ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew, numer telefonu: 83/3551224), reprezentowana przez Burmistrza Parczewa.
2) W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się
z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@parczew.com lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
3) Dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy[1] przetwarzane będą
w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego[2]. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda[3] na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w każdym czasie.
4) Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust.1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie[4], która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
5) Dane osobowe zgromadzone w obecnym postępowaniu rekrutacyjnym przechowywane będą na czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy Podinspektor ds. wymiaru i poboru podatków (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Burmistrz ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
6) Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) w związku z art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
7) Państwa dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa. Ponadto mogą być ujawnione podmiotom, z którymi Gmina Parczew zawarła umowę na świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu.
8) Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- żądania dostępu do danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych.
- cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych osobowych jest dobrowolne.
Obowiązek podania danych osobowych
Administrator na podstawie prawa będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe
w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu Pracy tj.:
- imię (imiona) i nazwisko
- datę urodzenia
- dane kontaktowe wskazane przez taką osobę
- wykształcenie
- kwalifikacje zawodowe
- przebieg dotychczasowego zatrudnienia
- inne jeżeli obowiązek ich podania wynika z odrębnych przepisów
Jeżeli w Pani/Pana zgłoszeniu rekrutacyjnym poda nam Pani/Pana dodatkowe dane osobowe, ponad te, wskazane w przepisach prawa np.
- wizerunek
- zainteresowania
- stopień znajomości języków etc.
- dodatkowe umiejętności
wówczas przetwarzamy takie dane osobowe w oparciu o Pani/Pana dobrowolną zgodę.
Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia
o ochronie danych osobowych.
[1] Art. 221ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 201 r. poz. 1040, z późn. zm.);
[2] Art. 221§ 1 pkt 4-6ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 201 r. poz. 1040, z późn. zm Art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE0 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej:RODO);
[3] Art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
[4] Art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Dodano do BIP dnia 15-09-2020 08:54:59